Sosyal hizmet ile kalite ve akreditasyon süreçleri, etkinliğin ve verimliliğin sağlanması alanında kesişmektedir. Kalite yönetimi ilkeleri, bireylere ve topluluklara yapılan müdahalelerin ve desteğin belirlenen standartları karşılamasını ve olumlu sonuçlar vermesini sağlamak için sosyal hizmette çok önemlidir. Bu, ihtiyaçları değerlendirmek, müdahaleleri planlamak, hizmetleri sunmak ve sonuçları değerlendirmek için sistematik süreçlerin uygulanmasını içermektedir. Bu yaklaşımdan hareketle kalite ve akreditasyon Başkent Üniversitesi, Sosyal Hizmet Bölümü için en önemli değerlerin başında gelmektedir.
Kalite ve Akreditasyon Süreçlerinde izlediğimiz PUKÖ Döngüsü için TIKLAYINIZ
Sosyal Hizmet Bölümü Kalite Komisyonu Sorumlusu: Öğr. Gör. Dr. Zilan Uğurlu